Avusturya – Aile Birleşimi Için Gerekli Evraklar

Türkiye’de Avusturya vizesi almak için yapılacak başvuruda gerekli olan belgeler . Avusturya’dan eşinizin size gönderecegi evraklar:

* Davet eden kişinin pasaportunun fotokopisi + oturma musadesinin (simdi kart halinde) fotokopisi- ve Avusturya vatandaşlıgına sahip olan kişilerin Vatandaşlık Belgesi (Staatsbürgerschaftsnachweis) + fotokopisi

* Son 3 ayın orjinal maaş bordosu (Lohnzettel) + işyerinden işine devam eddiğine dair belge

* Geçiminizi temin edecek kişiden Noter veya mahkemeden tastikli bir taahhütname ( Verpflichtungserklärung )

* Maliye tarafından onaylanmış kira kontragının (Mietvertrag) fotokopisi
Kira sözleşmesi, kalınacak yer ile ilgili belge, kendinize ait ise tapusu gerekli. + evin krokisi ve kirayı ödediğine dair banka dekontu. Kontoauszug veya ödedigini gösteren Erlagschein.

* ikametgah Belgesi (Meldezettel) + aslı ve sigorta kartının (E-card) fotokopisi

Türkiye’den temin edilmesi gereken belgeler, Gidecek kişiye ait evraklar:

* Türkiye’de baglı oldugunuz mahkemeden sabıka kayıt belgesi (Leumundzeugnis) almanca tercümesi, noter tasdikli olmasi gerekli + fotokopi, 3 haftayı geçmemiş olacak.

* 7 Adet Vesikalık Fotograf – Yüzünüz ve Kulaklariniz net sekilde görünmeli. Saclari uzun olanlar, arkadan baglasinlar. Bogazlik giysiden kacinin.

* Evlilik Cüzdanı (Heiratsurkunde) fotokopi, Evlilik cüzdanı fotokopisi aslının aynısıdır diye tasdıkli olacak. Evlenen kişi evlendiği yerden tasdik etdirebilir fotokopisini yada noterde tasdikler fakat para alır evlendiren makam ücretsiz tasdikler fotokopiyi.

* Vize başvurusunda bulunan kisinin Pasaportunun (2. 3. 4. 5. 60. sayfalarının ) fotokopisi

* Nüfus Cüzdanı fotokopisi, Nufus Cüzdanı Suretı (Noterden alınıyor ve almanca tercümesi, noter den onaylatılıyor)

* Vukuatlı Nüfus Kayıt Örnegi + fotokopi + almanca tercümesi, noter onaylı olması gerekli (en fazla 3 haftalık olacak)

* Form B  evlenme kayıt örnegi + fotokopi

* Form A dogum kayıt örnegi + fotokopi

* Ikametgah Belgesi almanca tercümesi noter onayli olmasi gerekli.

* Okumus adamı sevıyorlar! kım sevmez ki, eger Üniversite diploman varsa onunda fotokopisi ekle, faydasi olur.

Aile birleşimi için basvuru formu konsolosluktan alınıyor ve tercümanlar yardımıyla dolduruyorsunuz. Başvuru formunun çeşitleri var, eşinizin hangi ülkenin vatandaşı oldugunu söyleyin.

Öncelikle İlgili konsolosluktan Aile Birleşimi için Başvuru Formu ve randevu almanız gerekiyor. Başvuru formunu doldurduktan sonra yukarıdaki evrakları tamamlamanız gerekiyor…

Bu evrakların orjinallerini hazırladıktan sonra hepsinden birer tane fotokopi çekerek; Orjinalleri ve Fotokopileri olmak üzere 2 dosya haline getirilmelidir ve bu şekilde konsolosluğa teslim edilmelidir. © canfm.at

Vizenizi almaya giderkende Seyahat sigortasi isteniliyor, en az 3 aylik.

derleme ve kaynak: www.canfm.at ve www.canfm.info okurları © Izinsiz kopyalanaz – Hukiki Islem Baslatılır, yer Linz mahkemeleridir !

*****************************************************
Bu sayfadaki Yorumlarida okumaniza tavsiye ederiz:
1 – http://canfm.info/?p=154

2 – http://canfm.info/?p=1336

***

Bu konu ile ilgili kafalarda soru isareti birakan sorular asagiya yazdim, okunuyla ilgilenen arkadaslarin bilgisi ve tecrübelerine dayanarak bu konuda yardimci olurlarsa seviniriz.

Evlilik cüzdani asli mi gerekli yoksa fotokopisi noter tastikli olmasi yeterli mi?

Avusturya’daki kisinin davetiye yollamasi gerekli mi? nasil yapiliyor?

Avusturya’daki kisi Türkiye’ye basvuru formu gönderiyor mu? 4 sayfalik olmasi gereken bir form göndermeli mi? formun adi nedir?

sadece sigorta karti fotokopisi yeterli mi? yoksa baska kagitlar isteniyor mu? Calistigi isle ilgili hangi belgeler gönderilmeli?

Yukarida listelenmis olan belgelerde eksiklik var mi, lütfen kontrol ediniz. yorumlarinizla listeyi dahada anlasilir ve detayli hale getirebiliriz. TESEKKÜRLER…


Bunlarda ilgini çekebilir:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votes, average: 4,83 out of 5)
Loading ... Loading ...

5.236 Yorum “Avusturya – Aile Birleşimi Için Gerekli Evraklar”

Sayfalar: « 10511 10 9 8 7 [6] 5 4 3 2 1 » Show All

  • 300
    ahmet hatay

    arkadaslar Onaylanmış Vizeyi Teslim Alma Süresi NE DEMEK YAA. RANDEVU ALDM BNU İSTİYORLAR YARDIMMM LÜTFEN

  • 299
    volkanyasin

    arkadaslar yardimlariniz icin Allah razi olsun, bir sorum daha var,

    egerki ev telefonu ve cep telefon numarasini vermissek, vizeniz cikti diye hangi numarayi ararlar ankaradan, yazabilirmisiniz lütfen, tsk ederim

  • 298
    volkanyasin

    arkadaslar yardimlariniz icin Allah razi olsun, bir sorum daha var,

    egerki ev ve cep telefon numarasini vermissek, vizeniz cikti diye hangi numarayi ararlar ankaradan, yazabilirmisiniz lütfen, tsk ederim

  • 297
    Mustafa

    Ahmet Hatay
    Dostum Almancan B1 seviyesindeyse burada sınava tabi tutarlar eğer yeterli görülürse gerek olamaybilir ama gelirken yanında b1 seviyesinde almancan olduğunu kanıtyan belge (Türkiyede gördüğün kurs belgelerini yada öğretim belgelerini yada almanca sertifikalarını) getirirsen kurs görmeden kurs zorunluluğunu yaşamayabilirsin :)

  • 296
    ahmet hatay

    @mustafa .teşekkür ederim ama benim almancam iyi yani b1 seviyesinde almancam,buna rağmen gitmem kursa gerekiyor mu ???bide benim gideceğim şehir graz fark etmiyor sanırım ??

  • 295
    Mustafa

    Ahmet hatay’a
    Türkiyeden aldığın vize 4 aylık schengen vizesi buraya geldiğinde eşin at. vatandaşıysa İkametgahını parmak izini ve sigortanı yaptırdıktan sonra m35e vizen kart halinde geliyor süresi 1 yıllık arkasında çalışabilir diye yazıyor (freier zugang zum arbeitsmarkt) İş gücü piyasasında serbest dolaşım manasına gelen bir yazı var ama her koşulda 300 saat dil kursuna gitmen gerekiyor kursa akşam gidersen gündüz çalışabilirsin. Ortalama çoğu kurs haftada 3 gün. Kurs içinde devlet kurs ücretinin yarısını karşılayan bir çek veriyor + 300 euroluk çek veriyor sadece kurs için geçerli diyelim kurs 1200 € yarını devlet karşılıyo etti 600 € 300€da elimizde çek var (bu çekler viyana tanıtım kurslarına katılınca geçerli oluyor ma35te gerekli bilgileri size veriyorlar)

  • 294
    ahmet hatay

    arkadaslar peki vizemizi aldığımızda çalışma iznide buna dahil mi yoksa onu sonra mı alıyorz yada şartları var mı

  • 293
    Mustafa

    Arkadaşların dediği bh yi bende anlamadım sanırım ma35.
    Benim eşimde bi kaç kere gitti sormaya ama sonuç alamamıştık hiç bi şekilde bilgi vermiyorlar resmen el kol bağlı yani tek çare dua etmek.
    Hatta öyleki ben başvuruyu yaptıktan 1 ay sonra eşim gitti evraklar ulaştımı diye ulaşmadı dediler 2. ay gitti tekrar, geçen ay gelmiş evraklarınız demişler. sonra 1 ay daha bekledik sürekli konsolosluğu randevu alınan yeri aradım haftada bir falan. Bağlı olduğumuz ma35e mail attım almanca yine fayda etmedi. neyseki sonunda mektup geldi eve son ay maaş bodrosu diye bide buraya gelince yapılması gereknler diye bi mektup eşim mektubu aldı 2 gün sonra maaş bodrosunu teslim etti 2 gün geçmeden beni aradılar kibar bir bayan ismimi sordu sonra vizeniz onaylandı dedi bankadan pin numarasını aldıktan sonra randevunuzu alabilirsiniz dedi sonra gereğini yapıyorsun zaten darısı bekleyenlerin başına gerçekten beklemek çok zor en kötüsüde bilgi vermemeleri bence kasma kendini kolay değil sorular sorular herşeyi öğrenmek istiyor insan ama evraklarında bi problem yoksa herhangi bi sorun yoksa öle yada böle onaylayacaklar başka çare yok. İnsan en çok şüpheye düştüğü noktada acaba evraklarda bi eksikmi çıktı acaba bi sorunmu gördüler bi sürü şey geliyor aklına insanın ama hepside geçiyor.

  • 292
    Sinem

    Mustafa, bilgiler için teşekkur ederim. Benim eşim tamamen Avusturyalı, yani anne baba da, oralı yani… Geçen hafta da geldi buraya, girişte vize almış, dedim evlenince belki artık gerek yoktur almasına diye..onu merak etmiştim.. Sanırım yabancılar subesine gidip ögrenebilirim…
    Bir de benim vize onaylanmış ve gonderilmişse şu an yoldaysa mesela, bu bilgiyi Ankara’dan bana telefon gelmeden once nasıl ogrenebiliriz?
    MA35 bu tip bilgi vermemiş eşime oraya gidince?
    bh nedir?
    sorular sorular… hayatımın zor dönemlerinden biri oldu şu işler…. buradan bu foruma ” POZİTİF ENERJİ ” gönderiyorum… Umarım en azından kimimize bu hafta güzel haberler gelir!!! :) Hadi bakalım GÖN_DER_DİMMMM!!!

  • 291
    Mustafa

    Sinem’e
    Buradaki Türk konsolosluğundan edindiğimiz bilgiye göre söylüyorum. Eğer eşinizin anne yada babası avusturya vatandaşlığını seçip diğeri türk vatandaşlığında kaldıysa ve cocuklar 7 sene boyunca bu şekilde büyüyüp halen 18 yaşına ulaşmadıysa o cocuğu iki ülkede vatandaşı olarak kabul ediyor bu durumda cifte vatandaş olmuş oluyor dediğim gibi anne yada baba türk vatandaşı kalacak ve 7 sene geçsede cocuk 18 yaşını doldurmamış olacak o durumda eve kağıt gelmiyor vatandaşlık seçimi hakkında örn.baba, cocuk 8 yaşındayken geçti avusturya vatandaşlığına anne türk kaldı bu şekilde 7 sene geçti etti 15 yaş cocuk 18 olamdığı için seçme hakkına sahip değil böylece 2 ülke vatandaşı kalmış olur. Eğer anne baba avusturya vatandaşlığına geçtiyse cocukta otomatikman avusturya vatandaşı olmuş oluyor zaten o durumda giriş cıkışlarda vize ücreti talep ediliyor.
    Diğer soruna gelincede viyanada bizimde eve bakmaya gelmediler sadece maaş bodrosunu istiyorlar 2 gün sonra seni arıyorlar.

  • 290
    Mustafa

    Avusturya vatandaşlarının eşleri için seyahat sağlık sigortasına gerek yok. Fakat buraya gelince eşinizin üzerinden bakılacağınızdan dolayı eşinizin maaş durumuna göre ortalama 50€ ücret kesiyorlar maaş daha fazlaysa tabi daha fazla ödeniyor. 2. sorunda evlendiğiniz tarihten itibaren sigorta ücreti kesmeye başlıyor eğer türkiyedeyken sigortanız varsa sgkdan onaylı belgesini getirmeyi unutmayın yoksa buraya geldiğiniz andan itibaren değil evlendiğiniz tarihten itibaren sigorta ücretini kesiyorlar.

  • 289
    Sinem

    merhaba arkadaslar, eşim avusturya vatandası, ben halen vize bekliyorum.. 7 Kasım’da Ankara’ya vermiştik evrakları… bekliyoruz.. ses seda yok.. sorum olacak birkaç tane..
    1- bir Türk vatandasıyla evli olması eşime ne gibi haklar getiriyor? ör. Vize almasına gerek var mı ( gecen hafta buradaydı, yine giriste 15 EUR gibi birsey verip 6 aylık vize aldı ) ama buna gerek var mı artık evliyiz??
    2- burada calısma izni var mı onun?
    3- yazısmalarınızda gecen ”bh” nedir MA 35 mi?
    ben haftada 1-2 kere ankara avusturya elciliğini arayıp vize durumumu soruyorum, henüz cıkmamıs, biz sizi arayacagız diyorlar. evi kontrole de gelmediler Viyana’da.. Beklememizi söylüyorlar kısacası ve biz de bekliyoruz ama evet sıkıntılı bir sürec… herkese bol sans dilerim.. :) cevaplarınız ıcın sımdıdıden tesekkurler!

  • 288
    ahmet hatay

    @volkanyasin çok teşekkür ederim volkan bey bilgileriniiz için.yani schengen vizemi günümde alıyormuyum benim sorunum o çünkü maddi açıdan biraz zor durumdaym ankaraya git gel olmasn diye.hani bana kağıtları ver biz sana haber veririrz yada 1 hafta sonra yine gelin olayı olurmu ??saygılarımla

  • 287
    volkanyasin

    vizeniz ciktiysa, ankaradan basmiyorlar pasasporta, siz oradan schengen basvurusu yapiyorsunuz, size schengen vizesi veriyorlar, avusturyaya gelince, hemen belediyeye gidip, ikametgah almaniz lazim, ondan sonra bh ya gidip bu ikametgahi vermeniz lazim, parmak izi aliyorlar vede vize nizi veriyorlar

  • 286
    volkanyasin

    @ahmet hatay, lazim dgil, hatta vize ücreti bile istemiyorlar, ama sen yinede yaninda götür, ne olur ne olmaz :) fakat sigorta istemiyorlar, esi avusturya vatandasi olanlardan

  • 285
    ahmet hatay

    mrb arkadaşlar LüTFen söylermisiniz.ankaradan beni aradılar vizem onaylanmış randevu alacagım yarın.eşim avusturyali seyahata sağlık siğortası yaptırmam gerekirmi ayrıca vizem avusturyadan onaylandıysa ankaarada gününde verirlermi yoksa yine beklermiyim CEVAPLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

  • 284
    recep inanç

    KIYMET HANIM 2 HAFTA SÜRMESİ LAZIM

  • 283
    volkanyasin

    Selamun aleyküm arkadaslar acaba basvuruyu verdikten kac gün sonra kagitlar avusturyaya ulasiyor vede kac gün sonra ortalama polis eve bakmaya geliyor, bir bilgi verebilirseniz cok sevinirim, 2 subat da esim kagitlari iceri verdi, ben avusturya vatandasiyim, 9 subatta arayip sormak istiyorum bh yi ama önceden sizlere bir sormak istedim, tesekkür ederim

  • 282
    KIYMET

    MERHABALAR;

    Cuma günü eşim şehrindeki belediyeye gitti, vizemi onayladıklarını Ankaradan haber beklememizi söylemişler. Recep Bey ilginiz için teşekkürler, eşim Türk değil ama Avusturya pasaportuna sahip Pakistanlı. Başvuralı 3 ay oldu. Her ne kadar Avusturya makamı onayladım dese de ,Ankara’dan bir haber çıkmadığı için, hala stresli bir bekleyiş devam ediyor. Ankara ortalama ne kadar sürede dönüyor acaba?

  • 281
    umut

    Arkadaşlar yok mu bu schengen başvuru formu ile ilgili bilgisi olan vizemin onaylandığını söyleyip neden bir başvuru formu istiyorlar?Bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim.

  • 280
    recep inanç

    SLM KIYMET HANIM BEN RECEP ANKARA DAN EŞİNİZİ ARAYIN DOSYANIZA BİR BAKSIN NE DURUMDA OLDUĞUNA VE SİZİN EŞİNİZ TÜRK VATANDAŞI SİZİN VİZENİZ EN ERKEN NORMALDE 3 AYDA ÇIKMASI LAZIM AVUSTURYA VATANDAŞI OLSAYDI 1 AYDA ÇIKARDI TÜRK VATANDAŞLARINI SIRAYA KOYUYORLAR EŞİNİZDEN SADECE SON AYLARIN MAAŞ BODROLARINI İSTERLER VE ONDAN SONRA VİZEYİ YOLLARLAR SAYGILARIMLA BİR SIKINTI OLURSA BENİ ARAYIN ELİMDEN GELEN YARDIMI YAPARIM

  • 279
    mersinden:)

    merhabalar herkese yenıden :) arkadaşlar bugun 4 cıvarı ankaradan arayıp vızemın onaylandıgını soledıler randevu falan alcam yarından ıtıbaren hayırlısıyla bekleyen herkesın vızesının cıkması dılegiyle:)…kıymet hanım merhabalar ben schwaz /tirole gidiyorum viyana dııl arkadaslar sorunsuz bır sekılde hazırladıysanız kagıtlarınızı ve kendınızede guvenıyorsanız hayırlsıı neyse o olur arkadaslar herkese ıyı gejeler inş vize bekleyenlerınde vızelerı hemen cıkar

  • 278
    ege

    Ayrıca ben buradaki bilgi veren arkadaşlara bakıyorum hemen birçok kişinin vizesi genelde 1 ay içinde onaylanarak haber verilmiş. Umarım herkesin böyle kısa sürede çıkar.

  • 277
    ege

    Arkadaşlar bende şubat 2 de başvuru yaptım. Sizlere tavsiyem orada mülakat ta korkacak hiç birşey yok aslında. Sadace küçük bir kaç soru soruyor evrakları kontrol ediyor ve bizden haber bekleyin diyorlar.

  • 276
    umut

    Merhaba arkadaşlar.Ben 03.01.2012de başvuru yaptım salı günü eşime vizemin çıktığını söylemişler ve ankara’ya mail atıcaklarını söylemişler.Bugünde ankra beni arayıp randevu almamı söyledi.çağrı merkezinden randevuyuda aldım.Ancak bu schengen formunu doldurmakta çok zorlandım.bulabilceğimiz bir örnek var mı?İnternetten araştırdım ama bulamadım:herkesin vizesi çabuk çıkar umarım.

  • 275
    Kıymet

    @Mersinden

    Merhaba, öncelikle yazdıklarımı sakın yanlış anlamayın, benim yazdıklarımla söylemek istediğim, kimi kendi işini kendi halleder kimi de ilk vize başvurusu olduğundan bilen biriyle çalışmak ister. Tamamiyle tercih meselesi, bunu izah etmek istedim. Ben şahsen, heyecanlandığım zaman birşeyleri eksik yanlış yapabiliyorum, o yüzden danışmanla çalıştım. Yoksa kimsenin kimseyi eleştirmeye hakkı yok, dediğim gibi tercih meselesi. Sonuçta hepimiz ortak bir hedef için buraya paylaşımlar yapıyoruz. Sen sanırım Viyana için başvurmuştun. Benim başvuru ile ilgili henüz bir gelişme yok. Gelişmelerini buraya yazarsan sevinirim. Bir an önce sevdiğine kavuşman dileğiyle..

  • 274
    emre kırcı

    merhabalar ben emre avusturyadan evlendim eşimin oturumu var orda yaklaşık 3 yıl çalıştı şimdi issizlik parası alıyor. şu an avusturyada vatabdaş deyil ama orda dohmuş buyumuş okula orda gitmiş tc kimlihinde benim soy adımı taşıyor. avusturyada kendi soy ismi oraya gidip bas vurmadı ben evlendim demedi ama yakında dicek ben kursumu yaptıktan sonra gide bilirmiyim eşimin yanına bu ne kadar bi sureç olur aydılatırsan cok sevinirim ..saygılar

  • 273
    mersinden:)

    öncelikle herkese merhabalar bende sizin gıbı vizemı bekleyenlerdenım ve yarın eşimin ailesiyle kaldıgı eve bakmaya gelecekler inş bir sorun cıkmadan işimizi halledecez ve vizemi onaylamalarını beklıcegım.merhaba kıymet hanım sanırım sız benım onumde konustugum bayansınıznasılsınız oncelıkle:)şahsen ben sımdıye kadar herseyımı kendım hallederım yanı ne ısım olursa arastırır cozmeye calısırım ve yaparım hayırlısıyla herkesın fıkrı ayrı benım derdım para konusuda dııl ınsanların gercekten bır işi arastırarak kendını vererek bir şeylerı çözmesıdır.buda insanı geliştirir sızın yorumuza dıcek bır lafım yok tabıkı ama benım kagıtlarda bır sorun cıkmamıstı sadece ıks nın bana yolladıgı maildekı gıbı herseyı dızdım oraya gıttıgınde sızden ek evrak ısteyebılırler de dıorlar yanı benden sıtedıklerıde basvuru formundan 1 kopya daha cekmem ve evlılık cuzdanımın aslı ve fotokopısı vardı ve kadın aslını almak ıstemedıgı ıcın 1 tanedaha fotokopı aldı ALLAHtan cok ıyı bır kadın denk gelmıstı ve hıc almanca sormadı esınızle ılk evlılıgınız mı dıye sordu evet dedım esınızın yanına mı gıdıorsunuz dedı evet dedım okadar orda dolasan bır adam var gorevlı sıze neyapacanızı soyluyor ıcerıde hiçbir problem cıkmadı yanı canınızı sıkmayın evraklarınız ıcerıdede rahatca dızip hazırlıorsunuz tabı ılk defa gıtmenın heycanıda vardı şimdilik bu kadar bır sorunuz olursa gercekten yardımcı olurum cunkı bende etrafıma sorarak hallettım ıslerımı ve bu forumlara bakarak arastırarak bırseylerden haberdar oluyoruz ve bılgı dagarcıgımız gelısıyor.orda bızım bılmedıgımız belkı bır ufak bır sorunu burada bır arkadasımız bızımle paylasmıs olabılır.herkese ıyı gejler inş benımde ve vize bekleye herkesın de bır an once vızesıne kavusmasıdır hele ısın ucunda sevdiğin varsa;)

  • 272
    @ahmet

    Ege lüfen cvb verirsen seviniriz.
    eğer 1 hafta gecmesine rağmn hala aramassalar senin bedava olarak arayıp sorma hakkın var ben kendim aradım sordum vizen cıktı listede ismin var dediler vize tarihin icin randevü al dediler 1 gün sonrada ankara telefon etti vizeniz onaylandı diye.

    Vermiş oldugun bu bilgilerden dolayı çok teşekkür ederiz birde aradın yerin numarasını verirsen seviniriz sana vizenin onay aldını söylüyen yerin numarasını aramışınya kardeşim…

  • 271
    Qatsix

    15 Ocak 2012 | Saat 22:12′de yazılmış olan yorumun sahibi Hakan Bey,
    mümkünse bana qatsix@gmail.com adresine mail adresinizi gönderebilir misiniz lütfen?
    Sormak, konuşmak istediğim birkaç konu var.
    Teşekkürler

  • 270
    ali

    arkadaşlar eşim avusturyalı yani türk değil bu istenilen belgeler herkes için mi yok benim bazı belgeleri yaptırmam gerekmiyormu,seyahat sağlık sigortası gibi.saygılarımla

  • 269
    ali

    @ahmet bende hala bekliyorum yani eşim 6 subatta belediyeye gidip eksik evrakları verecek bende bilmiyorum ondan sonra kaç hafta daha beklerim

  • 268
    can

    @ali
    Allah razı olsun canım kardeşim. Darısı tüm vize bekleyenlerin başına inşallah.. Ben 21/12′ de başvurmuştum. 14/01′ de yabancı polisi vizemi onaylamış, 20/01 de konsolosluk bana haber verdi vizeniz onaylandı diye. Yani tüm işlemler ortalama 5 hafta sürdü. Benden aşağıdaki belgeleri istediler randevu günü için..

    1. [ ] En az 7 ay geçerli olan imzalanmış pasaport.
    2. [ ] İmzalanmış, SCHENGEN başvuru formu (Form1)
    3. [ ] 2 adet yeni çekilmiş biometrik vesikalık fotoğraf
    4. [ ] Seyahat ve sağlık sigortası poliçesi aslı + Fotokopi
    5. [ ] Onaylanmış Vizeyi Teslim Alma Süresi
    6. [ ] Uçak rezervasyonu aslı ve 2 fotokopisi
    7. [ ] AB vatandaşına yakınlığını kanıtlayan evrak (evlilik cüzdanı)
    fotokopisi Ve AB vatandaşının kimlik yada Pasaport fotokopisi.

    Allah herkesi en kısa süre içerisinde sevdiğine kavuştursun.. Sevgilerimle..

  • 267
    recep inanç

    slm esma hanım eşinize gelen mektubu bana bir mail atarsanız size yardımcı olurum 05377236079 numaradanda ulaşabilirsiniz ha bankaya borcu yoktur kağıdı ve maaş bodrolarını istedilerse onlar olumludur eğer tutarsa maaş ve bankayada borcu yoksa yani problemi yoksa vizen 15 günde çıkması lazım

  • 266
    recep inanç

    mrb ayşe hanım şimdik eşi avusturya vatandaşıysa evrakları düzgünse 21 günde çıkar bu 2 aya kadar ilerleyebilir eşi türk vatandaşıysa 3 ay ile 6 ay arasında çıkması lazım evin metreside 1 kişiye 15 ile 17 metre olması lazım 1158 euro net elinde maaşı olması lazım tabiki bunları yabancılar polisi hesap ediyor evine bakar maaşına bakar ortalaması tutarsa bankayada borcu yoksa vizeyi yollaması lazım isterseniz 05377236079 numaradan arayabilirsiniz iyi günler

  • 265
    recep inanç

    slm arkadaşlar vizeniz çıkınca telefon açıyorlar randevü alınıyor randevünüzü isterseniz iş bankasına yatırın 30,5 tl isterseniz ben alayım fark etmez randevüdede bu evraklar isteniyor toplam 100 tl masrafınız olur sigorta başvuru form dahil 40 tlde randevü ücreti olur toplam form sigorta randevü dosya teslimi 140 tl tutuyor ve problem yaşamıyorsunuz isteyenler için 05377236079 03124278178 tunus caddesi 49/8 kavaklıdere ankara avusturya elçiliğinin arkasında petrolün yanı 2. kat beni bilen bilir saygılarımla hepinizden allah razı olsun
    1. [ ] En az 7 ay geçerli olan imzalanmış pasaport.
    2. [ ] İmzalanmış, SCHENGEN başvuru formu (Form1) büromuzda vardır orjinali
    3. [ ] 2 adet yeni çekilmiş biometrik vesikalık fotoğraf
    4. [ ] Seyahat ve sağlık sigortası poliçesi aslı + Fotokopi büromuzda vardır 30,000 euro teminatlı
    5. [ ] Varsa eski pasaportlar sunulmalı.
    6. [ ] AB vatandaşına yakınlığını kanıtlayan evrak fotokopisi VE AB vatandaşının kimlik / Pasaport kopyas

  • 264
    recep inanç

    slm ankaradan aile birleşimi turist öğrenci ticari hangi ülke olursa olsun tüm evrakları hazırlanır saygılarımla recep inanç 05377236079 0312 4278178
    adresim avusturya elçiliğinin arkasında tunus caddesi 49/8 kavaklıdere ankara 13 yıldır bu işlerle uğraşıyorum saygılarımla

  • 263
    ege

    ahmet kardeş onay mektubu yollamıyorlar eğer mektup gelirse anlaki ya eksik evraktır yada reddir.(inş red gelmez) avusturya vizen onaylanınca bilgilerinin yazdığı bir kağıdı ankara yada istanbula fax cekiyor fax cektiği günden itibaren ankara yada avusturya 1 hafta sürre sonra sana telefon acıyor gel vizeni al diye ama eğer 1 hafta gecmesine rağmn hala aramassalar senin bedava olarak arayıp sorma hakkın var ben kendim aradım sordum vizen cıktı listede ismin var dediler vize tarihin icin randevü al dediler 1 gün sonrada ankara telefon etti vizeniz onaylandı diye Allah nasip ederse şubatın 8 ine wien ucak bileti aldım.Allahım bütün sevnleri kavuştursun sorusu olanlara cvp veririm yardımıcı olurum…

  • 262
    ege

    ali kardeş konsolosluk mülakata tabi tutmuyor ve onaylanmış vizeyi eksik yoksa randevü günü sabah 10 da veriyon pasaportu saat 3 de gel al diyorlar fakat normalde 3 aya kadar vizeyi pasaporta basma giibi bir kanunu var okadarda sürebilir diyorlar ama %100 öle bişi etmiyorlar aynı gün vizeni alıyon sadece kendilerince yoğun olursak diy öle bir maddede var.Arkadaşlar bakın her şey Avusturyada bitiryor benim eşime ilk konuşmada 6 ay süresi var araştıracağız dediler ama eşim kadına baya icten konuşunca o gün onayladı önemli olan oradaki memur benim vizem toplam 19 günde cıktı…

  • 261
    @ahmet

    Anladım ali teşekkürler bunları benden de istemişleri teslim ettik biz ve en son 2-3 haftadan eve onay mektubu gelir demişler eşime merak ettim eşime onay mektubu geldikten kaç gün sonra Ankaradan arıyolar gel al die vizeni…

  • 260
    ali

    @ahmet ben belgeleri teslim ettikten 10 gün sonra avusturyaya ulaştı ama eşime haber vermediler tabi eşim hergün aradı ve sordu yani eşinin de bulundugu belediyeyi hergün arasın bıktırma politikası anladın mı eşimde kredi borcu olup olmadıgına dair belge istediler onu da şubat 6 da teslim edecek sonra kaç gün daha sürer bilmiyorm.bilgi aldıgım zaman hemen yazarım .YORUM YAPAN YARDIMCI OLAN HERKESE TEŞEKKÜRLER

  • 259
    ali

    @eğe teşekkür ederim ege bilgilendirdigin için teşekkür ederim.şimdi vizemiz çıktıksa bu vizeyi kesin alıyormuyuz yoksa ankara büyükelçiligi mülakata falan tabii tutuyormu yani vizem avusturyadan çıksa bile büyükelçiligin redd cevap verme hakkı var mı??

  • 258
    @ahmet

    Ali ve Can arkadaş öncelikle vizeniz hayırlı olsun ögrenmek istedim bir kaç konu var 2-3 haftdan mektub gelir onayla ilgili diye MA35 söylüyolarya bunu söyledikten kaç gün sonra onaylandından haberiniz oldu vizenin çıktını birde ilk ordaki eşinizemi haber geldi sizemi birde ilk eşinize geldiyse eşinizden kaç gün sonra sizi aradılar acaba cvb verirseniz sevinirim….

  • 257
    ege

    Bu arada seyahat sağlık sigortası eşi yabancı vatandaşlardan istenmiyor ve vize ücretide istenmiyor.Ve Ankara’dan vizesini alacaklar icin yazıyorum ucak bileti almanız yada rezervasyon yaptırmanız gerekmiyor.SCHENGEN formu büyük harfle yazılması gerekmektedir ama daktilo ilede yazılabilir SCHENGEN forum 1 indirmek istiyorsanız bu adrestn indirebilirsiniz http://www.iks.com/tr-TR/visa_at.aspx (Form 1 Schengen Başvuru Formu Ankara) bekleyenlere Allah’tan sabır vizesi cıkanlarada hayırlı olsun diyorum..

  • 256
    ege

    Arkadaşlar vizesi onaylanan kişiler (Ankara Avusturya konsolosluğu)icin yazıyorum randevü tarihinizi alıyorsunuz randevü günü sadece salı ve perşembe’dir ve sizden istenen blgeleri aynen yazıyorum bilginize.

    1. [ ] En az 7 ay geçerli olan imzalanmış pasaport.
    2. [ ] İmzalanmış, SCHENGEN başvuru formu (Form1)
    3. [ ] 2 adet yeni çekilmiş biometrik vesikalık fotoğraf
    4. [ ] Seyahat ve sağlık sigortası poliçesi aslı + Fotokopi
    5. [ ] Onaylanmış Vizeyi Teslim Alma Süresi
    6. [ ] Varsa eski pasaportlar sunulmalı.
    7. [ ] AB vatandaşına yakınlığını kanıtlayan evrak fotokopisi VE AB vatandaşının kimlik / Pasaport kopyası

  • 255
    ali

    @can teşekkür ederim can hayırlı olsn vizen ben aralık 22 sinde başvuruyu yaptım halaa cevap bekliyorum.umarım senin ki en kısa sürede biter.

  • 254
    Ahnet

    Ali ve Can arkadaş öncelikle vizeniz hayırlı olsun ögrenmek istedim bir kaç konu var 2-3 haftdan mektub gelir onayla ilgili diye MA35 söylüyolarya bunu söyledikten kaç gün sonra onaylandından haberiniz oldu vizenin çıktını birde ilk ordaki eşinizemi haber geldi sizemi birde ilk eşinize geldiyse eşinizden kaç gün sonra sizi aradılar acaba cvb verirseniz sevinirim….

  • 253
    Can

    Ali,
    Banada dün haber geldi vizem onaylanmış.. Bugün hemen gittim randevu için pin kodu aldim.. Pzts Çağrı merkezine soracam hangi belgeler lazım diye, sonra buraya yazarim… Lakin ilk başvurumda vizesi onaylanan bir arkadaşla konuşmuştum konsoloslukta.. Yeni bir başvuru formu dolduruyorsun, (yanılmıyorsam bu başvuru formu olması lazım http://www.iks.com/documents/visa/at/Form_Avusturya_ist.pdf ) seyahat sigortası yaptırıyorsun bir de yanılmıyorsam 2 tane biometrik foto ve pasaportunu istiyorlar.. Ama teyit edeyim tekrar yazarım ;) )

  • 252
    ali

    arkadaslar vize çıktıktan sonra tekrar bi randevu almamız lazımmış ya,HANGİ BELGELERİ İSTİYORLAR SEYAHAT SAĞLIK SİGORTASI ŞARTMI ???

  • 251
    emrah

    slm benim bi sorum olcakti ben fransada iltica yaptim esim avusturya vatandasi fransaya gelmis is aramak icin tanistik avusturyada evlilik yaptik 19.8.2011 tarihinde ben vize icin MA kagitlari verdik baya bi ugrastik yabancilar polisi eve geldi benden is konturati istedi bende 1400 euroluk konturat yaptirdim caliscam is yerinde geri yabancilar polisine yoladik MA gittim 24.01.2012 bana bizle iliskin kalmadi en gec 2 haftaya kadar evinize kagit gelir dedi sizce bu gelen kagit acama vizemi yardimci olursaniz cok sevinirim

Sayfalar: « 10511 10 9 8 7 [6] 5 4 3 2 1 » Show All

Yorum Yazınız

355.079 Okuma