Avusturya – Aile Birleşimi Için Gerekli Evraklar

Türkiye’de Avusturya vizesi almak için yapılacak başvuruda gerekli olan belgeler . Avusturya’dan eşinizin size gönderecegi evraklar:

* Davet eden kişinin pasaportunun fotokopisi + oturma musadesinin (simdi kart halinde) fotokopisi- ve Avusturya vatandaşlıgına sahip olan kişilerin Vatandaşlık Belgesi (Staatsbürgerschaftsnachweis) + fotokopisi

* Son 3 ayın orjinal maaş bordosu (Lohnzettel) + işyerinden işine devam eddiğine dair belge

* Geçiminizi temin edecek kişiden Noter veya mahkemeden tastikli bir taahhütname ( Verpflichtungserklärung )

* Maliye tarafından onaylanmış kira kontragının (Mietvertrag) fotokopisi
Kira sözleşmesi, kalınacak yer ile ilgili belge, kendinize ait ise tapusu gerekli. + evin krokisi ve kirayı ödediğine dair banka dekontu. Kontoauszug veya ödedigini gösteren Erlagschein.

* ikametgah Belgesi (Meldezettel) + aslı ve sigorta kartının (E-card) fotokopisi

Türkiye’den temin edilmesi gereken belgeler, Gidecek kişiye ait evraklar:

* Türkiye’de baglı oldugunuz mahkemeden sabıka kayıt belgesi (Leumundzeugnis) almanca tercümesi, noter tasdikli olmasi gerekli + fotokopi, 3 haftayı geçmemiş olacak.

* 7 Adet Vesikalık Fotograf – Yüzünüz ve Kulaklariniz net sekilde görünmeli. Saclari uzun olanlar, arkadan baglasinlar. Bogazlik giysiden kacinin.

* Evlilik Cüzdanı (Heiratsurkunde) fotokopi, Evlilik cüzdanı fotokopisi aslının aynısıdır diye tasdıkli olacak. Evlenen kişi evlendiği yerden tasdik etdirebilir fotokopisini yada noterde tasdikler fakat para alır evlendiren makam ücretsiz tasdikler fotokopiyi.

* Vize başvurusunda bulunan kisinin Pasaportunun (2. 3. 4. 5. 60. sayfalarının ) fotokopisi

* Nüfus Cüzdanı fotokopisi, Nufus Cüzdanı Suretı (Noterden alınıyor ve almanca tercümesi, noter den onaylatılıyor)

* Vukuatlı Nüfus Kayıt Örnegi + fotokopi + almanca tercümesi, noter onaylı olması gerekli (en fazla 3 haftalık olacak)

* Form B  evlenme kayıt örnegi + fotokopi

* Form A dogum kayıt örnegi + fotokopi

* Ikametgah Belgesi almanca tercümesi noter onayli olmasi gerekli.

* Okumus adamı sevıyorlar! kım sevmez ki, eger Üniversite diploman varsa onunda fotokopisi ekle, faydasi olur.

Aile birleşimi için basvuru formu konsolosluktan alınıyor ve tercümanlar yardımıyla dolduruyorsunuz. Başvuru formunun çeşitleri var, eşinizin hangi ülkenin vatandaşı oldugunu söyleyin.

Öncelikle İlgili konsolosluktan Aile Birleşimi için Başvuru Formu ve randevu almanız gerekiyor. Başvuru formunu doldurduktan sonra yukarıdaki evrakları tamamlamanız gerekiyor…

Bu evrakların orjinallerini hazırladıktan sonra hepsinden birer tane fotokopi çekerek; Orjinalleri ve Fotokopileri olmak üzere 2 dosya haline getirilmelidir ve bu şekilde konsolosluğa teslim edilmelidir. © canfm.at

Vizenizi almaya giderkende Seyahat sigortasi isteniliyor, en az 3 aylik.

derleme ve kaynak: www.canfm.at ve www.canfm.info okurları © Izinsiz kopyalanaz – Hukiki Islem Baslatılır, yer Linz mahkemeleridir !

*****************************************************
Bu sayfadaki Yorumlarida okumaniza tavsiye ederiz:
1 – http://canfm.info/?p=154

2 – http://canfm.info/?p=1336

***

Bu konu ile ilgili kafalarda soru isareti birakan sorular asagiya yazdim, okunuyla ilgilenen arkadaslarin bilgisi ve tecrübelerine dayanarak bu konuda yardimci olurlarsa seviniriz.

Evlilik cüzdani asli mi gerekli yoksa fotokopisi noter tastikli olmasi yeterli mi?

Avusturya’daki kisinin davetiye yollamasi gerekli mi? nasil yapiliyor?

Avusturya’daki kisi Türkiye’ye basvuru formu gönderiyor mu? 4 sayfalik olmasi gereken bir form göndermeli mi? formun adi nedir?

sadece sigorta karti fotokopisi yeterli mi? yoksa baska kagitlar isteniyor mu? Calistigi isle ilgili hangi belgeler gönderilmeli?

Yukarida listelenmis olan belgelerde eksiklik var mi, lütfen kontrol ediniz. yorumlarinizla listeyi dahada anlasilir ve detayli hale getirebiliriz. TESEKKÜRLER…


Bunlarda ilgini çekebilir:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 votes, average: 4,80 out of 5)
Loading ... Loading ...

4.945 Yorum “Avusturya – Aile Birleşimi Için Gerekli Evraklar”

Sayfalar: [99] 98 97 96 95 94 93 92 91 90 891 » Show All

  • 4945
    Derya

    Cem bey amcanızın oglunda bi ilerleme varmı acaba

  • 4944
    Cem

    Bendede gelişme yok Lonzetıll istediler verdik ama henüz bi ilerleme yok bekliyoruz inşallah çıkar

  • 4943
    Derya Nur

    Herkese merhaba! Bende de gelişme yok henüz, son istediklerini 3 hafta oldu vereli daha cvp gelmedi. Funda hanım benim eşim iş sahibi ne borcu var nede başka bi nedeni ama vermiyorlar. Avukat hatta diyor hiç bi neden yok vermemek için sadece uyuz bi memura denk gelmişsiniz o da oyalıyorlar eninde sonunda verecek sabır edin diyor. İnşallah çıkar yakın zamanda.

  • 4942
    Funda

    Rica derya hnm cem bey mustafa beyle perihan hnm vizeleri cikmisti onlar bana 2 saat uzaktalar gormem imkansiz zaten tanimiyorumki

  • 4941
    Cem

    Derya nur hanımla mustafa bey geldimi funda hanım

  • 4940
    Derya

    Slm funda hanım malesef bende hiç bi gelişme yok bu gün eşim avukata soracak bakalım ama bişey olacagını sanmıyorum ayrıca çok teşekkür ederim düşündügünüz için

  • 4939
    Funda

    Slm arkadaslar nasilsiniz benim gunlerim cok yogun geciyo o yuzden yazamadim mesajlari okuyamadim kimlerde ilerleme var sizleri unuttugumu dusunmeyin derya hnm derya nur hnm esin yagmur hnm mustafa bey ve perihan hnm geldiler galiba avusturyaya hepinize mutlu umutlu gunler dilerim allah yardimciniz olsun cem bey avusturya vatandasi olmasi iyi ama birde is yeri sahibi olsaydi hic beklemezdinizarkadaslar allaha emanet olun siz siz olun RECEP İNANC BEYLE IRTIBATA GECIN tekrar tskr ederim RECEP İNANC BEYEFENDI beni esime kavusturdun allahta sana huzun keder ayrilik mutsuzluk göstermesin slmlr saygilar

  • 4938
    Funda

    Hülya hnm zaten nufus kayit orneklerinin altinda almanca yaziyo tercumeye gerek yok

  • 4937
    yagmur

    Merhaba arkadaslar ben hamilelik dilekce yazdirip esimi turist olarak getirmek istiyorum yanima aile birlesim vizeyi engelermi?

  • 4936
    Cem

    Arkadaşlar şimdi benim anlamadığım vizesi çıkmayanların neyden kaynaklı sorunları eş çalışmıyo veya ev küçük neyi bahane ediyorlar sizlere tam anlayamadım yada benim gibi biraz daha bekleyecekmi diyorlar

  • 4935
    Zeynep

    Ben Viyana’ya gideceğim turist olarak gittim 3 aylık döndüm onuda nasıl verdiler bilmiyorum şans

  • 4934
    Derya Nur

    Zeynep hanım ben sizi gitti sanıyordum hala yokmu? Biz bu sefer kotaya görmedik ama ginede uzatıyorlar bakalım hayırlısı. Bizde Avukata verdik inşallah alır zaten Avukat demiş size red vermek için hiç bi neden yok sadece oyalıyorlar verecekler demiş. Sizinkiler ne durumda hangi bölgeye gideceksiniz siz?

  • 4933
    Zeynep

    Derya Nur Hanım bende 2 senedir bekliyorum sizin bekleme nedeniniz ney kota falanım bizde avukata verdik

  • 4932
    Cem

    Valla zaten elimizden başka bişey gelmiyo derya nur hanım bekliyoz herkes için iyi haberler gelir inşallah

  • 4931
    Cem

    Derya hanım oda isyanlarda bekliyo ama bir ilerleme yok başka bi avukat tutmuş şimdi uğraşacakmış bakalım ne olacak sizi bilgilendiririm bi gelişme oldunda

  • 4930
    Derya

    Malesef derya nur hanım zerre ilerleme yok ne eşimin nede benim vizemde.cem bey amcanızın oglu ne yaptı

  • 4929
    Derya Nur

    Cem bey sabır edin ben mesela uç sene oldu vizeyle ugraşalı bu benim ikinci baş vuruşum ilk bas vuruşta kotaya takıldık baya bekledik onu geri çekip ikinci baş vuruda bulundum bir sene oldu inşallah çıkar hepimizin. Evet eğer eşi Avusturya vatandaşiysa çabuk çıkar bide gideceğin bölgeye bağlı. Sabır ve dua etmekten başka çagremiz yok. Derya hanım Esin hanim Yağmur hanım sizlerde gelişme varmı?

  • 4928
    Cem

    Vala funda hanım ben başvuralı 3 ay olacak eşi vatandaş olanlara çok daha erken veriyorlarmış bunların yüzünden aileler yıkılır böyle ederlerse ordaki buraya hayatta gelmez burdakidr şansını zorlar olmaz ne olacak sonuç

  • 4927
    Funda

    Cem bey benim esim basvurdu 15 gun sonra ilk randevuma girdim sonra 45 gunde vizem cikti

  • 4926
    Ugur aksu

    Slm ben oğlumu getirmek istiyorum avusturya ya oğlum 16 yaşında ne gerekli yardımcı olursaniz sevinirim

  • 4925
    hülya

    almancaya tercüme edilmis vukuatli nufus kayit örnegi nerden alabilirim!!!??? viyanada vermiyorlar konslos!!! almancasi: personenstandauszug mit staatsbürgerschaftsrelevanten Eintragungen‘ .
    buku nerden alabillirim??? arkadaslar yardim edin lütfen??? bu kahadi daha nerden alabilirim!!!

  • 4924
    Cem

    İçeri Lonzetıll verdik dün maaş bordrosu yani 3 aylık bundan süreç çok sürüyormu acaba arkadaşlar

  • 4923
    hülya

    mrb!!!! BeNim bi sorum olucak !!!!! Acilll!!
    Ben avusturya vatandasiyim avusturyada oturiyom!esim türkiyede tük vatabdasi. simdi vizeyi iceriye verdik ve 3hün sonra bize dediler gene bu evraklar eksik dir diye.onlarida hall ettk! ve simdi 2 gün gecti esim konsloslukdan bir mektup almis (almaya gitmesi gerek) Acaba ne olabilir!!!eksik evrak olsaydi bize ilk seferki gibi telefonda söyliceklerdi ama bu sefer baska !!! Acaba ne olabilir?????????

  • 4922
    Funda

    Pınar hnm merhabalar ewet dogru artik aile bilesimi islemleri turkiyeden yaliliyor bizimde oyle oldu

  • 4921
    Funda

    Cem bey benden boyle bir kagit istemediler ve borcu olupta yurtdisi yasagi almadiysaniz sorun olmuyor zaten pasaportuda alamazdiniz sorun olsaydi

  • 4920
    lale

    mrhb selcuk bey ben 3aydir basvuru yaptim ankara konsolusgunda esimden 3aylik maas bodrosunu istediler peki A1SERTIFKASI SARTMI 2012de dil kursu vardi ama kalkti simdi yoksa yenimi cikti bilgilendirsen sevinirim.tskler

  • 4919
    lale

    mrhb selcuk bey ben 3aydir basvuru yaptim ankara konsolusgunda esimden 3aylik maas bodrosunu istediler peki A1SERTIFKASI SARTMI 2012de dil kursu vardi ams kalkti simdi yoksa yenimi cikti bilgilendirsen sevinirim.tskler

  • 4918
    Selcuk Özkaya BA. MA.

    Lale hanim, Cem bey Mrb.

    Avusturya´da yeminli Tercümanlık işiyle meşgulüm. Aile Birleşimi oturum izninizi alabilmeniz için Istanbul veya Ankara Avusturya Konsolosluklarından Vize Müracatlarında bulunmalısınız ve oraya müracatlarınız hakeza Vakıfbank’tan ücret karşılığı temin ettiğiniz Randevu karşılığında sağlanmaktadır.
    Müracat esnasında Pasaportunuz, İkametgah İlmuhaberiniz, Sağlık Raporunuz, Uluslararası Doğum Kayıt Belgeniz, Avusturya’da yaşayan eşiniz ile evli olduğunuza dair Evlilik Cüzdanınız, Kira Kontratı ve Avusturya’da geçiminizi sağlayabileceğiniz Gelir Maaş Bodronuz, varsa avantaj sağlayan Almanca ÖSD A1′den yukarı veya en iyi ÖSD C2′ye kadar giden Almanca Kurs Sertifikanız ve varsa daha evvelinden kesinleşme şerhli boşanma kararınız gibi genel ve özel Belgeleriniz ile müracatta bulunmalısınız. Dosyanız Konsolosluk tarafından şu aşağıdaki kurum (MA35′e) iletilecek ve ordan konsolosluğa onay giderse, konsolosluk size 4-6 aylık D-Turist Vizesi verecek ve o Vizeyle Schengen Ülkelerine AB’ye giriş yapabilirsiniz. İşinizin kolay takibatı için başvurunuz esnasında mutlaka eşinize takibatı için Başvuru Form eki vekaleti’de doldurmanızı tavsiye ederim.
    Bu üstteki Belgeler Almanca veya İngilizce ise sorun yok, lakin Türkçe ise, o vakit Almanca diline yeminli çevrileri gerekir; ki scanleyip Viyana’da geçerli olacak şekilde Almanca’ya yeminli Tercümeleri için bana Selcuk99@hotmail.com‘a o vakit yollayabilirsiniz. Varsa sorularınız dostlar, canfm’i her an takip etmediğimden bana Email (Selcuk99@hotmail.com) yollamanızı rica eder, hayırlı günler dilerim.
    Sevdiklerinize tez kavuşmanız dileklerimle saygılarımı sunarım ;)

  • 4917
    Derya Nur

    Arkadaşlar merhaba! Varmı gelişme ESİN hanım,YAGMUR hanım sizleri aradımı Ankara son durumlar ne?

  • 4916
    Pinar

    Merhaba ben Avusturya Salzburgda oturuyorum Esim Izmirde biz 3 yildir evliyiz bu zamana kadar bi sekilde idare ettik artik gidip gelmek zor oluyor ve aile birlesimi icin bizde basvuru yapacagiz. Burada Magistrata gittim ve herseyin türkiyedeki konsolosluk üzerinden yapilacagini söylediler. Sizler de de ayni durum oldu mu ? Bir de ben türk vatandasiyim. Esim su an dil kursuna gidiyor. A1 Seviyesinde Sertifika zorunlu mu aile birlesimi icin ?

  • 4915
    RECEP İNANÇ

    MRB ARKADAŞLAR BEN TERCÜMAN RECEP İNANÇ 19 YILDIR AVUSTURYA KONSOLOSLUĞUNUN EVRAKLARINI YAPIYORUM EVRAK YAPTIRMAK İSTEYEN ARKADAŞLARA YARDIMCI OLURUM BENİ TANIYAN HERKESE SELAM EDERİM SAYGILARIMLA
    EVRAKLARINIZI KARGO İLE GÖNDERMENİZ YETERLİ BEN RANDEVÜ TERCÜME KISACASI EKSİKSİZ BİR ŞEKİLDE DOSYA TESLİMİ YAPIYORUM MÜSAİT OLURSAMDA ELÇİLİĞE BERABER GİDİYORUM
    tel:05377236079 03124668609,,,,,..
    bey-ra tercüme tunus caddesi 49/8 kavaklıdere çankaya ankara avusturya konsolosluğunun yanında bürom,,…

    NOT:, İNTERNETTEN BULDUĞUNUZ 0850 Lİ NUMARALARA PARA GÖNDERMEYİN ELÇİLİK DİYE KANDIRIYORLAR,,,

  • 4914
    lale

    mrhb cem. o bankada borcun varmi.yokmu.onu herkesten istiyorlar bide o kagitlari verdimi.zaten memur direk karari verir sorun yoksa derler tamam.onaylanip gonderecegiz gelisme oldumu.lutfen buradan paglas

  • 4913
    lale

    mrhb cem. o bankada borcun varmi.yokmu.onu herkesten istiyorlar bide o kagitlari verdimi.zaten memur direk karari verir sorun yoksa derler tamam.onaylanip gonderecegiz gelisme oldumu.lutfen buradan paglas

  • 4912
    Cengiz

    Arkadaslar,ordaki esinizin durumuna göre vize veriyorlar.Eger esiniz avusturya vatandasi ve calisiyor vede yeterli büyüklükte tahminim 60-70 metrekare arasi büyüklükte bi evde oturuyorsa,bide gecimi 1300-1500Euro üzerindeyse net aylik kazanci, vizeyi en gec 2 haftada alirsiniz.Bide bankadan hic bir sekilde kredi cekmemis olacak ve de borcu bulunmayacak.Ben 2007 de basvurdugum icin o zamanki aylik geliri net1100 euro ne felandi.Simdiki durumde herhalde tahminim 1300-1500Euro arasi olabilir.Saygilar

  • 4911
    Derya Nur

    Bizden de Lohnzettel istediler yani eşim iş sahibi ve oranın 2017 gelir belgesini bir hafta oldu göndereli bakalım ne diyecek ne karar verecek inşallah hayırlı bir haber alırız. Cem bey kredi borcu olsa maaşına bakacak ve maaşı yeterliyse sorun olmaz eğer yeterli değilse sorun ola bilir.

  • 4910
    Cem

    Arkadaşlar burada borç keğadı falan geçiyo borcu olursa vize vermiyorlarmı onu anlamadım birde bu keğadı herkesten istiyolarmı bilgisi olan lütfen cevap verebilirmi FUNDA hanım siz biliyormusunuz sizdende istedilermi böyle bişey

  • 4909
    Cem

    Arkadaşlar burada borç keğadı falan geçiyo borcu olursa vize vermiyorlarmı onu anlamadım birde bu keğadı herkesten istiyolarmı bilgisi olan lütfen cevap verebilirmi FUNFA hanım siz biliyormusunuz sizdende istedilermi böyle bişey

  • 4908
    Cem

    Arkadaşlar burada borç keğadı falan geçiyo borcu olursa vize vermiyorlarmı onu anlamadım birde bu keğadı herkesten istiyolarmı bilgisi olan lütfen cevap verebilirmi FUNFA hanım siz biliyormusunuz sizdende istedilermi böyle bişey

  • 4907
    Cem

    Lale hanım başkada bir sorun yok ev 86 metre kare maaşta 1600 falan çok sürüyomu acaba Lonzetıll verdikten sonra bu işlem

  • 4906
    Cem

    Lale hanım başkada bir sorun yok ev 86 metre kare maaşta 1600 falan çok sürüyomu acaba Lonzetıll verdikten sonra bu işlem

  • 4905
    lale

    mrhb cem ayni benim.esimdede 3aylik lonzetili istediler ay sonunda verecek tamam.sizdende istemisler zaten nasil verse ozaman baska sorun yoksa vizenizi onaylayip gonderirler

  • 4904
    lale

    mrhb cem ayni benim.esimdede 3aylik lonzetili istediler ay sonunda verecek tamam.sizdende istemisler zaten nasil verse ozaman baska sorun yoksa vizenizi onaylayip gonderirler

  • 4903
    Cem

    Arkadaşlar bu aralar hiç vize alan varmı eşimden Lonzetıll istemişler pazartesi verecek acaba ne kadar daha bekletirler

  • 4902
    Birsen

    Telefondan yaziyorum ayni msji defalarca gondermis kusura bakmayin.

  • 4901
    Birsen

    Funda Hanim calismazsaniz hicbir hakka sahip olamazsiniz yazmissiniz, ne demek istediniz anlayamadim.Ne gibi haklara sahip oluyorsunuz calisarak bilgi verebilir misiniz lutfen?

Sayfalar: [99] 98 97 96 95 94 93 92 91 90 891 » Show All

Yorum Yazınız

277.539 Okuma